۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

ارتقای کیفی پروژه‌ها مدنظر مسئولان و مدیران باشد

ارتقای کیفی پروژه‌ها مدنظر مسئولان و مدیران باشد

کاشان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ارتقای کیفی پروژه‌ها مدنظر مسئولین و مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقیقت سرشت ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به کاشان و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان کاشان اظهار داشت: شهرستان کاشان مهد تمدن و فرهنگ است و در نزد مدیران استانی جایگاه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها ابراز داشت: ضمن تشکر از مدیران و مسئولین و عواملی که برای به ثمر نشستن پروژه‌ها زحمت می کشند باید کیفیت پروژه‌ها هم مدنظر تمام مدیران و مسئولین استانی قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  با اشاره به اینکه ارتقای کیفی پروژه‌ها باید مدنظر مسئولین و مدیران استانی قرار بگیرد، تصریح کرد: در پروژه‌های اجرایی علاوه بر مباحث ارقامی باید موضوع کیفی سازی مدنظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود که برای پروژه‌ها شناسنامه تهیه شود، گفت: کیفی سازی پروژه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

حقیقت سرشت با بیان اینکه برخی از پروژه‌های در حوزه راه و راهداری کیفیت اولیه خود را در مدت زمان کوتاهی از دست می‌دهند، افزود: از این رو لازم است مسئولین کاشان هم ارتقای کیفی پروژه‌ها را مدنظر قرار بدهند.

وی همچنین با اشاره به پروژه ۷۵۰ واحدی زنان سرپرست خانوار در شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در پروژه‌های اینچنینی باید توانمندسازی زنان را هم مدنظر قرار بدهیم و باید به سمتی حرکتی کنیم که این بخش از جامعه خودشان بتوانند علاوه بر تأمین درآمدهای خود به دیگران هم کمک کنند.

کد خبر 6221247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha